Zarobić na morzuBieda wśród francuskich rybaków
Reportaż. Jérémy, rybak z Boulogne-sur-Mer, przeżywa trudne chwile. Ryb jest coraz mniej, podobnie jak dochodów, które kurczą się od czasu Brexitu. Z kolei koszty energii i comiesięczne opłaty szybują w górę. Jérémy martwi się, że nie będzie w stanie wyżywić rodziny. Te obawy i problemy dotyczą ogromnej liczby francuskich rybaków.