Luigi Nono - Dźwięki utopiiParyskie spotkanie z Maurice'em Chevalierem
Historii Maurice'a Chevaliera nie da się rozpocząć nigdzie indziej, niż w Paryżu. Przez dziesięciolecia artysta był jednym z ważniejszych symboli francuskiej stolicy. Uosabiał mitycznego kpiarskiego i czarującego paryżanina i wytrwale opowiadał historie zasłyszane na ulicach swego miasta.