Metronomy - Muzeum Historii Naturalnej w ParyżuZapraszamy Was na wyjątkowy koncert w tropikalnych szklarniach paryskiego Jardin des Plantes. Charlotte Adigéry i Bolis Pupul ożywili to miejsce swoim pikantnym electropopem.