ARTE ReportageIndonezja: gorączka cyny
Wsród lasów indonezyjskiej wyspy Bangka kryją się zrujnowane miejsca. Wykarczowano tam połacie lasu, by wydobywać cynę. Każdego roku wykopuje się jej tam prawie 80 tysięcy ton, ab sprostać wymaganiom gigantów komputerowych i telefonicznych. Reportaż.