Ukraina: Wiosna w Kijowie
Region Cabo Delgado w północno-wschodnim Mozambiku od czterech lat jest sceną bezprecedensowego humanitarnego dramatu: komórka dżihadystyczna Al-Shabab, powiązana z Państwem Islamskim od 2019 r., nadal sieje terror: ataki i przemoc wobec ludności potroiły się w 2020. Reportaż.