Wspaniała historia muzeówWilczyca z Wall StreetZaproszenie do podróży
Na południu Manhattanu Wall Street jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych giełd na świecie. W latach sześćdziesiątych to jednak nie kryzys finansowy, a pewna młoda kobieta zwróciła uwagę maklerów ...