Gdańsk: bogactwo zbudowane na bursztynieZaproszenie do podróży
Święty kamień, łza bogów, bałtyckie złoto – tyle nazw nadano klejnotowi natury, którego blask fascynuje od zarania dziejów. Mowa o bursztynie, którego najwięcej jest u wybrzeży Morza Bałtyckiego. To temu miodowemu kamieniowi Gdańsk zawdzięcza swoje bogactwo.