Podróż słowacką „Route 66”GEO ReportageLitwa: niezwykły teatr marionetkowy
Na Litwie wszyscy znają teatr marionetkowy na kółkach z Poniewieża. Latem wesoła trupa odbywa tournée po całym kraju. Towarzyszymy im z kamerą, by przybliżyć Wam postaci artystów i artystek i pokazać, jak wygląda ich życie w drodze. Ale przede wszystkim – dlaczego tak bardzo zależy im na kontynuowaniu tradycji teatru marionetkowego?