360° Świat bez granic
Zawsze marzyliśmy o lataniu. Nie tylko samolotem czy balonem - w snach odrywamy się od ziemi i wzbijamy w powietrze. Od niedawna te marzenia mogą się spełnić: w pobliżu Mediolanu otwarto dla szerokiej publiczności największy tunel aerodynamiczny w Europie. Dotychczas służył lotnictwu i kosmonautyce. Teraz każdy może tu przyjść i wzbić się w powietrze.