Fallas w Walencji - Święto Ognia
Tajską wysepkę Koh Panyi zamieszkuje ok. 300 potomków morskich nomadów, którzy osiedli tu przed dwoma wiekami. Tutejsi młodzi piłkarze ćwiczą w nietypowym miejscu. Ich boisko unosi się na wodzie. W dokumencie przyglądamy się tej konstrukcji z pontonów i od ludzi z nią związanych poznajemy historię pływającego stadionu, który przed laty przyniósł wyspie sławę.