Stara kobieta i jezioro360° GEOGepardy z Namibii
Gepardy z Namibii są zagrożone. Większość z nich żyje na terenach rolniczych i poluje na owce i kozy. Dlatego hodowcy bydła strzelają do gepardów. Obrońcy zwierząt poszukują sposobów na stworzenie pokojowego współbycia zwierząt i rolników, ale nie jest to łatwe zadanie.