Rakka: jak feniks z popiołówARTE Reportage
Rakka, syryjskie miasto, które było stolicą samozwańczego państwa islamskiego, jest dziś ruiną. Po tym, jak siłom arabsko-kurdyjskim, przy wsparciu międzynarodowej koalicji, udało się wypędzić Daesh, mieszkańcy i mieszkanki zabrali się za odbudowę miasta. Ich pierwszym projektem jest wskrzeszenie muzeum Raqqa.