Mozambik: dramat wysiedleńców
Lekarze i rolnicy, studenci i handlarze - całe rodziny musiały uciekać z Tigraju. Zostali wypędzeni ze swoich domów przez wojnę między władzami regionalnymi a etiopską armią narodową. Charles Emptaz i Olivier Jobard wyruszyli w podróż do sąsiedniego Sudanu, który przyjmuje uchodźców tego konfliktu.