Leczyć za wszelką cenęParyski szpital walczy z Covidem
Kwiecień 2020 roku: Od kilku tygodniu koronawirus szybko rozprzestrzenia się po całej Francji. Pierwsi pacjenci trafiają do szpitali, w tym do izby przyjęć w Klinice Bichat. Codziennie pacjenci, ich rodziny i personel pielęgniarski muszą walczyć z nieznaną dotąd chorobą i ciągle uczyć się nowych rzeczy. Mówią otwarcie o pandemii, życiu i śmierci.