Pragnienie wolności
Czy skończył się kult samotnego geniusza sztuki? Wiele rzeczy na to wskazuje. Jedną z nich jest rosnąca popularność kolektywów, w których „my” liczy się bardziej niż „ja”. Spotkaliśmy się z kilkoma z nich, żeby przekonać się, czy rzeczywiście nastał zmierzch egotripu w sztuce.