Wspaniała historia muzeówMolier i Ludwik XIV
Z okazji 400. urodzin Moliera, wraz z Comédie-Française stworzyliśmy dokument, który oddaje hołd temu wybitnemu francuskiemu dramatopisarzowi. Był bystrym komentatorem swoich czasów, obserwatorem ludzkiej małostkowości i pupilkiem Króla Słońce.