Shai Maestro - Nancy Jazz PulsationsMartha Argerich gra Prokofiewa
Ten koncert dedykowany Siergiejowi Prokofiewowi był jednym z najważniejszych muzycznych wydarzeń końca 2020 r. Wzięły w nim udział dwa błyskotliwe talenty: pianistka Martha Argerich i dyrygent Chung Myung-whun, który stanął na czele Orkiestry Filharmonicznej Radio France. W programie: Koncert fortepianowy nr 3 oraz trzy suity z baletu „Romeo i Julia”.