Pieniądze biednym szczęścia nie dająCzy to sen? Amerykanie po wyborach
USA. Przed wyborami: kraj na skraju przepaści. Potem było tylko gorzej. Jak do tego doszło? Po wyborach koronawirus wymknął się spod kontroli. Naród pogrąża się w chaosie, aż 6 stycznia wydarza się coś niewyobrażalnego: zwolennicy Trumpa szturmują Kapitol w Waszyngtonie, chcąc zapobiec zatwierdzeniu wyboru Joe Bidena na prezydenta. Podburzeni zarzutami Trumpa wdzierają się do budynku parlamentu. Padają strzały. Świat jest w szoku. Co stało się z Amerykanami?