Greenham Common: Kobiety przeciw rakietomMobilizacja, opór i ochrona planety
W latach 80. tysiące kobiet oblegały brytyjską bazę wojskową w Greenham Common, gdzie stacjonowały amerykańskie rakiety nuklearne. Trwająca prawie dwie dekady mobilizacja stała się symbolem kobiecego oporu i kamieniem milowym w walce o ochronę planety. Dokument oparty jest na relacjach współczesnych świadków oraz na materiałach archiwalnych i wzbogacony o piosenki śpiewane przez protestujące.