Ukraina: Wiosna w Kijowie
Reportaż nakręcony pomiędzy styczniem a listopadem 2020 roku, śledzi losy dwóch chłopców z Talis, małej wioski w Górskim Karabachu, która w cieniu zapomnianego konfliktu próbowała ruszyć dalej. Chłopcy i ich rodziny przeżyli bombardowania w 2016 roku i przez cztery lata żyli na wygnaniu. Właśnie wrócili do swojej wioski, gdy ponownie wybuchły zamieszki między Azerbejdżanem a Armenią.