Toxic Tour - Niemcy: żarłoczna odkrywkaHip-Hop: dzieci internetu
W XXI wieku sprzedaż muzyki hip-hopowej bije wszelkie rekordy. Ale jedno się nie zmienia: drzwi są zamknięte, a klucze trzyma przemysł muzyczny. Jednak równolegle do mainstreamu w internecie wypływają także młodzi artyści: Lil B, Wiz Khalifa czy Tyler The Creator. Obalają status quo i na zawsze zmieniają układ sił.