Re: Uciec przed PutinemZNIKNĄĆ - Prywatność w sieci
Każdego dnia pozostawiamy po sobie w sieci cyfrowe ślady. W czasie wyszukiwania, rozmów online albo przemieszczania się. Nawet najbardziej niewinne dane wiążą się z konkretnym ryzykiem. Model biznesowy wielu firm polega na gromadzeniu tak wielu danych, jak to tylko możliwe, żeby mogli je sprzedać wszystkim, którzy chcą znaleźć osoby takie jak Ty. Młodym uczniom, zwykłym obywatelom, dziennikarzom, dysydentom - każdemu z nas grożą w sieci konkretne zagrożenia. Jednak istnieją też rozwiązania - jak nauczyć się chronić swoją prywatność w Internecie na miarę swoich potrzeb?