Kung Fu Revolution(s) (1/6)
W Matrixie Neo i Morfeusz są mnichami-wojownikami świątyni Shaolin 2.0. Wraz z pojawieniem się technologii cyfrowych wróg przybiera jeszcze bardziej podstępne formy i pojawia się w nieoczekiwanych miejscach, nawet w nas samych! Jak zakończyłaby się walka z robotami kontrolowanymi przez samurajów przyszłości?