Kung Fu Revolution(s) (5/6)African Dojo
W XVI wieku Yasuke, były afrykański niewolnik w Japonii, zostaje pierwszym czarnym samurajem. Mit Yasuke jest rozpowszechniany przez afrykańskich artystów i wolnomyślicieli i rezonuje wśród młodych ludzi, których urzekła dynamika filmów z Hongkongu.