Kung Fu Revolution(s) (2/6)Be Water
50 lat po śmierci Bruce'a Lee sztuki walki są wszędzie, a jego filozofia jest bardziej obecna niż kiedykolwiek. "Bądź jak woda" Małego Smoka zainspirowała ruchy protestacyjne na całym świecie, w tym niedawne protesty prodemokratyczne w Hongkongu.