Kung Fu Revolution(s) (1/6)Bruce Leader
W świecie kung-fu istnieje przed i po Brusie Lee. Młody aktor natychmiast wyróżnił się wyjątkową zręcznością, reprezentując nowe zjawisko, które amerykańskie kino wzięło od razu na poważnie. Nie mogąc znaleźć ról w Hollywood, Bruce Lee wrócił do Hongkongu, gdzie stał się światowym fenomenem.