Toxic Tour
W pierwszym momencie można się zachwycić pięknem tych terenów. Wszystko jest tu czerwone. Ma się wrażenie, że jest się w Kolorado. Ale to Prowansja, a ta kolorowa ziemia to odpad przemysłowy – czerwony szlam związany z produkcją tlenku glinu.