Wspaniała historia muzeówArabskie komiksy: kobiety u steru
Jest sporo arabskich kobiet, które tworzą komiksy. Ich rysunki są zaangażowane politycznie, a przyświeca im podobny cel – chciałyby, aby w ich krajach działo się lepiej. Spotkaliśmy się z 4 z nich, by z bliska pokazać Wam rewolucję, która rodzi się pod palcami rysowniczek.