Ukraina: Wiosna w Kijowie
Statystycznie Belgia to najciężej dotknięty pandemią kraj świata. W stosunku do liczby ludności jest tu najwięcej nowych przypadków i zgonów. Szczególnie dotknięte są muzułmańskie dzielnice Brukseli. Evere, jedyny wielowyznaniowy cmentarz w mieście, zaczyna być przepełniony.