Gwinea: marzenie o Europie
Witajcie w „mieście śmieci”. Oto największe centrum recyklingu na świecie: dzielnica Manshiyat Naser na wschodnich obrzeżach Kairu. Codziennie zwozi się tu ponad połowę śmieci, jakie produkuje egipska stolica. Worek po worku sortuje się tu 10 tysięcy ton odpadów dziennie. To zadanie przede wszystkim kobiet i dzieci. Reportaż.