Angela Merkel a Berlin
Na arenie międzynarodowej Angela Merkel jest uznawana za najpotężniejszego przywódcę politycznego na świecie. Jednak jak oceniają ją berlińczycy, których przez 16 lat „Mutti” była kanclerzem?