Metropolis: KatowiceCézanne w ProwansjiZaproszenie do podróży
Port Estaque, góra Sainte-Victoire... Te magiczne miejsca Prowansji są nierozerwalnie związane z miejscowym dzieckiem, Paulem Cézanne. W tym regionie artysta nadaje swojej sztuce ciało i duszę. Niestrudzenie konfrontuje te same krajobrazy, aby uchwycić ich istotę i ukazać wszystkie ich niuanse. Zaangażowanie, które pozwala Cézanne'owi zrewolucjonizować malarstwo.