Re: Wakacje na Krymie
Krym od 2014 roku uchodzi za obszar kryzysowy i jest obłożony sankcjami. Podczas gdy Rosja rości sobie prawo do tego terytorium, międzynarodowa społeczność państw nadal traktuje półwysep jako część Ukrainy. Mimo to co roku na Krym przybywają miliony turystów. Co sprawia, że Krym jest tak popularny? Dlaczego co roku tylu turystów przyjeżdża na kontrowersyjny półwysep?