Re: Wodór - energia przyszłości?
Kryzys energetyczny zmusza Europę do zmiany myślenia. Nadzieją na czystą i bezpieczną energię jest zielony wodór. Jednak czy to rozwiązanie dla wszystkich? W dokumencie przyglądamy się pierwszym lotom samolotu napędzanego wodorem. Odwiedzamy też pewien region w Szwajcarii, który buduje infrastrukturę całkowicie opartą na wodorze.