Re: Wymyślanie sera na nowo
Nieważne, czy gouda, ser górski, czy mozzarella. Niemcy uwielbiają ser. Co roku spożywają go średnio 25 kg na głowę. Ale ten popularny produkt ma swoje ciemne strony. Przemysł mleczarski jest bardzo szkodliwy dla środowiska, ponieważ wymaga dużo miejsca, zużywa dużo wody i emituje gazy cieplarniane. Co można na to poradzić? Sprawdziliśmy.