Re: Jak wyjść z bezrobocia?
Dla wielu osób praca jest czymś ważnym – sprawia, że czują się przydatni. W dzisiejszych czasach zatrudnienie to jednak nic pewnego. Bezrobocie często wiąże się z samotnością i wykluczeniem. W sytuacji pandemii to podwójny cios. Spotkaliśmy się z osobami poszukującymi pracy i z tymi, którzy pomagają im znaleźć zajęcie.