Reportaż: Talibowie opanowują Kabul
20 lat po wejściu do Afganistanu wspólnota międzynarodowa porzuciła kraj. Talibowie natychmiast zaczęli opanowywać prowincję za prowincją. Wejście radykalnych islamistów do Kabulu 15 sierpnia wywołało paniczną ucieczkę tłumów na lotnisko. Jednak większość nie jest w stanie wydostać się z kraju.