Awokado: zakazany owoc?
Patrizia odwiedza cmentarz codziennie po pracy. Składa kwiaty na grobie swojego synka, Toma, który zmarł podczas porodu. Takich “gwiezdnych dzieci” jest wiele, ale nadal oczekuje się, że żałoba po nich będzie niewidzialna. To nadal temat tabu w społeczeństwie, a matkom, które straciły dzieci, nie przysługuje nawet urlop w pracy. Organizacje społeczne starają się to zmienić.