Re: Kompleksowa medycyna dla każdego
Ten reportaż nagraliśmy osiem tygodni po przejęciu władzy w Afganistanie przez talibów. Zobaczycie w nim chaos, w którym pogrążył się kraj po wycofaniu się Amerykanów i Europejczyków. Zobaczycie setki Afganek i Afgańczyków protestujących przeciwko dyktatowi islamistów. I w końcu – zobaczycie ludzi rozdartych między strachem, oporem i ucieczką. Ale most lotniczy jest już zamknięty.