Re: La Palma, życie z wulkanem
Wulkan Cumbre Vieja od września panuje nad La Palmą – jedną z Wysp Kanaryjskich. Jego erupcje poczyniły ogromne spustoszenia – lawa do tej pory zniszczyła 2700 domów i 1040 ha ziemi. Mieszkańcy i mieszkanki wyspy są wykończeni – kiedy Cumbre Vieja zakończy swoje ogniste żniwa? Reportaż z kłębów popiołu.