Warosia: widmowa dzielnica na Cyprze
Warosia – opuszczona dzielnica cypryjskiego miasta Famagusta – była kiedyś potęgą turystyczną. Aż w 1974 r. wyspę ogarnęła wojna i greccy mieszkańcy Cypru uciekli przed tureckim wojskiem. Od tego czasu Warosia jest obszarem zamkniętym. Teraz jednak Erdogan ogłosił nowe plany dla widmowej dzielnicy. Wielu Greków i Greczynek ma nadzieję na powrót do swoich dawnych domów.