Re: Młodzi pacjenci z nowotworem
Diagnoza: rak. To szok dla każdego, zwłaszcza dla młodych osób, którzy zupełnie się tego nie spodziewają. A z chorobą często wiąże się także degradacja społeczna. W dokumencie spotykamy się z osobami, które nie tylko muszą zmagać się z chorobą, ale także z utratą pracy i zadłużeniem, do których doprowadził rak i niewystarczające wsparcie ze strony państwa.