Re: Ecstasy w Europie
W opuszczonych stodołach Holandii kwitnie produkcja narkotyków syntetycznych, takich jak ecstasy. Toksyczne opary zatruwają okoliczne wsie i lasy, a narkotyki – rozprowadzane w całej Europie – regularnie powodują zgony wśród młodych osób. Nasza ekipa reporterska towarzyszyła policji przy rozbijaniu narkotykowej szajki. Zbadała też wpływ nielegalnej produkcji na życie miejscowych mieszkańców i mieszkanek, a także rozmawiała z osobami, które straciły bliskich przez narkotyki syntetyczne. Skala problemu jest ogromna, ale biznes dochodowy i rosnący w siłę. Film z lektorem.