Re: Kompleksowa medycyna dla każdego
Frustracja z powodu rządowych ograniczeń pandemicznych jest szczególnie widoczna w Holandii. Nieustannie dochodzi do ekscesów i demonstracji. Symbolem oporu stała się kalwińska osada rybacka na północnym wschodzie Holandii. Zaszczepiona jest tu około 1/3 mieszkańców.