Re: Przemoc na porodówkach
Przemoc werbalna i fizyczna na porodówkach to doświadczenie wielu kobiet. Bezbronne, słabe, unieruchomione, są zdane na łaskę personelu medycznego. Jednak dopiero niedawno zaczęło się o tym mówić. Spotykamy się z kobietami, które postanowiły przerwać milczenie i oszczędzić upokorzeń innym.