Re: Kompleksowa medycyna dla każdego
Ponad milion osób znalazło schronienie w Europie, uciekając przed wojną w Syrii. Większość musiała zostawić za sobą wszystko: swoich bliskich, dobytek, ale także zwierzęta domowe. Syryjka, która przeprowadziła się do Holandii, pomaga swoim rodakom odzyskać czworonożnych przyjaciół.