Re: Codzienny rasizm
Armand Zorn stara się o elekcję do Bundestagu. Przez lata nauczył się, że kolor jego skóry jest dla ludzi powodem, by postrzegać go inaczej niż resztę kandydatów. W Niemczech prawie połowa osób czarnoskórych regularnie doświadcza dyskryminacji. Są ofiarami codziennego, znormalizowanego rasizmu, który utrzymuje przy życiu stare stereotypy.