Turystyka: Włochy po pandemii
Jak będziemy podróżować w przyszłości? Nicola Bramgk, założycielka platformy turystycznej „Smart Traveling”, po raz pierwszy od zakończenia lockdownu wznawia swoją działalność: podróżując przez Włochy od Południowego Tyrolu do Apulii, pojedzie na spotkanie ze starymi przyjaciółmi i nowymi znajomymi – m.in. hotelarzami, restauratorami oraz zarządcami obiektów noclegowych – pełnymi nowych pomysłów na ożywienie turystyki po pandemii.