Brexit: napięcia w Irlandii odżywają
Reportaż z protestanckich regionów Irlandii Północnej, gdzie co roku 12 lipca na ogromnych stosach płoną flagi Irlandii. Te wydarzenia to symbol animozji między tymi dwoma krajami. Zapoczątkowane w przeszłości jako walki katolików z protestantami, dziś wzbierają na sile w konsekwencji brexitu.