Czy konie zaprzęgowe uratują lasy?
„Za górami, za lasami...” – tak zaczyna się wiele historii. Ale czy tak będą mogły zaczynać się historie w przyszłości? Stan lasów pogarsza się wraz ze zmianą klimatu, a nowoczesne leśnictwo coraz bardziej stawia na zysk. Czy na ratunek przyjdą konie pociągowe, które kiedyś pomagały w przewożeniu ściętego drewna w lasach? Postanowiliśmy to sprawdzić.